1. Każdy członek naszego zespołu jest odpowiedzialny za sprzedaż.
2. Dotrzymujemy naszych obietnic, działamy zgodnie z najwyższymi standardami i dajemy naszym Klientom większą wartość biznesową niż ta, której początkowo oczekują.
3. Nigdy nie pozostawiamy innego członka naszego zespołu w potrzebie.
4. Każdy z nas przejmuje odpowiedzialność – nie obwiniamy innych, nie usprawiedliwiamy siebie i nie unikamy problemów. Unikamy wymówek.
5. Uczciwie realizujemy każdą transakcję oraz każdy etap komunikowania się z naszymi Klientami.
6. Kończymy to, co zaczynamy.
7. Podejmujemy ryzyko popełniania błędów i wychodzenia z naszej strefy komfortu.
8. Porażki traktujemy jako nieuniknione kroki podczas realizacji naszych wspólnych celów. Wierzymy, że zdarzają się po to, aby nas czegoś nauczyć, zainspirować i wzmocnić.
9. Robimy wszystko co konieczne, aby osiągnąć sukces tak długo jak pozostaje to legalne, moralne i etyczne.
10. Świętujemy wszystkie sukcesy te mniejsze i te większe.