KATARZYNA KONIECZNA

KATARZYNA KONIECZNA Katarzyna Konieczna

Trener i konsultant biznesu, licencjonowany konsultant i FACET5, Praktyk NLP. Uczyła się m.in. u Richarda Bolstada, Briana Tracy, Davida Gordona, Franka Farrelly’ego. Menedżer z 16-letnim doświadczeniem w biznesie, b. redaktor naczelna „Personelu i Zarządzania” i Grupy Czasopism Kadrowych i Menedżerskich, dziennikarz HRM, prawnik ze specjalizacją z prawa pracy. Posiada wiedzę i doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz ponad 12-letnią praktykę w zakresie prowadzenia szkoleń biznesowych. Jest członkiem Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK oraz Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Pracując na stanowiskach menedżerskich nabyła kompetencje z zakresu rekrutacji, budowy i wdrażania systemów ocen, systemów wynagradzania i motywowania, budowy i zarządzania zespołami pracowniczymi, zarządzania szkoleniami. Przez 5 lat była członkiem kapituły programu Inwestor w Kapitał Ludzki. Organizowała i prowadziła eventy o zasięgu krajowym – m.in. ogólnopolski konkurs Kadrowy Roku 2006, 2007 oraz międzynarodowym – gala projektu Top Employers Polska 2011-2012-2013 a także debaty podczas konferencji branżowych (Kongres Kadry – Nowoczesna Firma, Top Employers HR Best Practice Workshop 2012, 2013 – Top Employers Institute). Jest także autorką artykułów z zakresu prawa pracy i HRM publikowanych m.in. w „Rzeczpospolitej”, INFOR PL, Wydawnictwie Wiedza i Praktyka.

Jako trener i konsultant specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących umiejętności menedżerskich, HRM, wystąpień publicznych i autoprezentacji, zarządzania szkoleniami, komunikacji interpersonalnej, zarządzania czasem, asertywności, rozwoju osobistego. Prowadzi szkolenia dla kadry menedżerskiej, związane z wykorzystaniem wiedzy z prawa pracy w budowaniu i zarządzaniu zespołem. Zrealizowała ponad półtora tysiąca godzin szkoleniowych.

W pracy trenerskiej stawia sobie za cel wspieranie uczestników szkoleń w docieraniu do własnych zasobów, umożliwiających nowe, skuteczne funkcjonowanie. Swoje relacje biznesowe z Klientami buduje w oparciu o wiarygodność, szacunek i zaufanie.